27.10.2025

Nieuw op e-Procurement: standaardadressen

Vanaf nu kan je op e-Procurement standaardadressen definiëren in de organisatie-instellingen. Zo hoef je ze niet telkens bij elke publicatie opnieuw in te vullen.

Dit kan voor bijvoorbeeld voor de bevoegde beroepsinstantie (bvb. de Raad van State) maar ook voor interne leveringsadressen, facturatie-adressen enzovoort.

Een bekendmakingsformulier invullen wordt hierdoor weer een stukje eenvoudiger (maar nog steeds vrij complex…), omdat je niet steeds opnieuw de gegevens van de beroepsinstantie (en andere) opnieuw moet invoeren. Tot nu diende je in de stap ‘organisaties’ telkens manueel alle aan de opdracht gelinkte ‘organisaties’ (dus ook de beroepsinstantie) in te voeren.

Je hebt voor jouw organisatie de rol ‘organisatiebeheerder’ nodig om deze standaardadressen te kunnen toevoegen.

Meer informatie vind je op deze link.

 

PS: Het adres van de Raad van State dat je kan bepalen op organisatieniveau is het volgende:

Raad van State – Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33
B-1040 Brussel

KBO: 0931.814.266

info.bestuursrechtspraak@raadvst-consetat.be

Alle actuele gegevens vind je op de website van de Raad van State: raadvst-consetat.be

 

Voor de burgerlijke rechtbanken kan je gebruik maken van deze tool om de rechtbank op te zoeken die bevoegd is voor het adres van de maatschappelijke zetel van uw aanbestedende overheid: territoriale-bevoegdheid.just.fgov.be

Je kan ook verwijzen naar de webpagina van de rechterlijke macht: rechtbanken-tribunaux.be